Spline Thicken + „Moderner” C++

Po przerwie Wielkanocnej licznie pojawiliśmy się na spotkaniu 4 kwietnia. Pierwszy wykład poprowadził Szopen, w którym pokazał nam główne zastosowania Spline Thicken oraz parę rzeczy, które ułatwią nam życie, jeśli będziemy chcieli zrobić np trawę w naszej grze.

Pełen tytuł i opis wykładu: 

Szopen – Shadery: Spline Thicken

Shadery: Spline Thicken – czyli jak we współczesnej grafice 3D zrobić za pomocą „spritów” bardzo wydajny i dobrze wyglądający las, włosy, system rur, czy innych kłębowisk wszelakich.

Drugi wykład tego wieczoru poprowadził Celeborth i opowiadał o czarnej magii nowego C++. Było dużo zaawansowanych technik oraz trochę „nowej” skłądni, dzięki której staniemy się lepszymi programistami. Istnieje duża szansa, że nasz kod będzie za długi, nieoptymalny i pełen ukrytych bugów, ponieważ nie znamy, niedawno uzupełnionego standardu, dzięki któremu możemy rozwiązać nasz problem w 2 linie. Nauczenie nas tych rozwiązań było celem tego wykładu i moim zdaniem się udało.

Tytuł i opis: 

Celeborth – Trening nunchako dla game developera („Moderner” C++)
O średnio-zaawansowanej czarnej magii słów, czyli jak efektywnie korzystać z obecnego standardu C++. Trochę o lambdach i UFO.

Link do Wykładu. Celeborth udostępnił też kody, których użył podczas prezentacji tutaj.