Kręgi

crop_circle

 

Kręgi są „kołami w kole”. Służą zdobywaniu specjalistycznej wiedzy, związanej z konkretną dziedziną. W ramach kręgów często organizowane są dodatkowe spotkania, wykłady, warsztaty – zupełnie niezależnie od spotkań całego koła.

Każdym kręgiem zarządza mistrz – to on decyduje o wszystkim: m.in. o tym, jak dołączyć do kręgu, czym ten krąg się zajmuje, czy organizowane są spotkania, jak wyglądają itd.

Obecnie w kole funkcjonuje 5 kręgów.

Krąg Unity

Mistrz kręgu: Jan Wasak (@jano)

Krąg Unreal

Mistrz kręgu: Krzysztof Pachulski (dalton)

Krąg grafiki 2D/3D

Mistrz kręgu: Katarzyna Garstka (kostka)

Czym zajmuje się krąg: Wzajemnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami dot. tworzenia grafiki, pracy grafika w branży gier, używanymi narzędziami. Każdy może przyjść pracować nad swoim projektem, lub zebrać chętnych i stworzyć coś wspólnie. Zapraszamy niezależnie od poziomu zaawansowania.

Spotkania: Każdy wtorek o godz.17:00 w sali 122 na wydziale EiTI

Jak dołączyć do kręgu: Należy skontaktować się z mistrzem kręgu osobiście na spotkaniu, lub przez Slacka. Mamy również grupę FB ale przyjęcie tam następuje dopiero po zgłoszeniu się do koła KNTG Polygon.

Krąg VFX

Mistrz kręgu: Michał Kłoś (twitter: @_spolsh, slack: @prelegent)

Czym zajmuje się krąg: Krąg zajmuje się VFX czyli efektami specjalnymi na przykładzie Unreal Engine 4. Celem jest rozwój umiejętności w dziedzinie Shaderów/ Materiałów/ Particli/ Postefektów/ Proceduralnej generacji. Z założenia raz w miesiącu powstaje tutorial, który prezentowany jest na spotkaniu kręgu, gdzie omawiamy szczegóły efektu. Zapraszam.

Spotkania: Spotkania odbywają się raz w miesiącu o 19:00 w sali 122 WEiTI (tuż po spotkaniu grafików).

Jak dołączyć do kręgu: Jeżeli chcesz przystąpić do kręgu to przyjdź na spotkanie lub napisz na slacku do @prelegent i jesteś w kręgu.

Krąg robienia dobrych gier.

Mistrz kręgu: Matt Ostrowski (pandenat)

Czym zajmuje się krąg: Krótko, „Game Design”. Robienie gier to nie tylko programowanie, grafika i dźwięki. Gra to pomysł. Ale nie byle jaki pomysł, tylko taki wykonany dobrze, ze smakiem, przyciągający z daleka i trzymający długo. Pomysł na szlif i pomysł na balans. Potrzeba wiedzy i umiejętności by taki pomysł zbudować i przede wszystkim wdrożyć w zespole. O tym wszystkim dyskutujemy na Kręgu Robienia Dobrych Gier.

Wymagania: Ogólne zaznajomienie z grami. Nie trzeba umieć programować czy robić grafiki. Tutaj rozmawiamy o procesie twórczym.

Spotkania: Spotykamy się we wtorki na piwie (nie trzeba pić alkoholu), rozmawiamy na kanale slack, mamy fanpage i grupę na fb, Szczegóły spotkań na slacku.

Jak dołączyć do kręgu: Napisz na slacku do @pandenat

Załóż własny krąg

Jeśli chcesz założyć własny krąg, napisz maila na adres pandenat@deadbitgames.com.