Kręgi

crop_circle

 

Kręgi są „kołami w kole”. Służą zdobywaniu specjalistycznej wiedzy, związanej z konkretną dziedziną. W ramach kręgów często organizowane są dodatkowe spotkania, wykłady, warsztaty – zupełnie niezależnie od spotkań całego koła.

Każdym kręgiem zarządza mistrz – to on decyduje o wszystkim: m.in. o tym, jak dołączyć do kręgu, czym ten krąg się zajmuje, czy organizowane są spotkania, jak wyglądają itd.

Obecnie w kole funkcjonuje 5 kręgów.

Krąg Unity

Mistrz kręgu: Jan Wasak (@jano)

Czym zajmuje się krąg? Będziemy organizować warsztaty oraz wykłady z ciekawostek, możliwości oraz obsługi Unity. Planujemy zorganizować również projekt kręgu, ale to w przyszłości.

Spotkania: Spotykamy się na żywo najczęściej. Zazwyczaj przed spotkaniami koła, czyli w środy o 18:00 w sali 17 na wydziale EiTI.

Jak dołączyć do kręgu? Należy dołączyć do grupy na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/938982709509396

Krąg Unreal

Mistrz kręgu: Michał „Pendzel” Klimiuk

Czym zajmuje się krąg? Krąg zajmuje się szeroko pojętym tworzeniem gier i projektów w oparciu o Unreal Engine 4. Można wśród nas znaleźć ludzi, którzy znają ten silnik bardzo dobrze i z chęcią podzielą się swoją wiedzą z tymi, którzy chcą dopiero zacząć swoją przygodę z tworzeniem gier w oparciu o UE4.

Spotkania: Spotkania odbywają się we wtorki o 19:00 w sali 104 EiTI

Jak dołączyć do kręgu? By dostać się do kręgu wystarczy skontaktować się z mistrzem kręgu przez Facebooka, Slacka lub mailowo, a następnie wypełnić krótki formularz w którym wystarczy opowiedzieć o sobie, oraz tym co się potrafi i czego chciałoby się nauczyć. Kontakt: pendzel10 [małpa] gmail [kropka] com lub https://www.facebook.com/ThePendzel.

Krąg grafiki 2D/3D

Mistrz kręgu: Beata Lach (Beatka)

Czym zajmuje się krąg? Dzielenie się wiedzą, wspólna praca (hangouty).

Spotkania: Krąg spotyka się w środy o godzinie 16:00 w sali 121 na wydziale EiTI

Jak dołączyć do kręgu? Pojawić się na spotkaniu.

Krąg Cieni

Mistrz kręgu: Michał Majczak (Muniu)

Czym zajmuje się krąg? Nasz krąg zajmuje się szeroko pojętą tematyką technik renderingu. Naszym celem jest rozwój własnych umiejętności w dziedzinie OpenGL / DirectX. Obecnie krąg ma za zadanie głównie pomóc w dzieleniu się wiedzą na temat shaderów oraz chwaleniem się swoimi osiągnięciami. W przyszłości, gdy nasza wiedza będzie bardziej zaawansowana, można liczyć na powstawanie projektów związanych z renderingiem. Jeżeli czułeś/aś, że tworzenie gier jest dla ciebie zbyt małym wyzwaniem i zawsze ciekawiło cię działanie game engine’ów to zapraszamy do nas.

Spotkania: Spotkania odbywają się w poniedziałki o 18:00 w sali CS2 – nowe skrzydło wydziału EiTI.

Jak dołączyć do kręgu? Jeżeli chcesz przystąpić do kręgu to wyślij do mnie wiadomość (michal.majczak92@gmail.com), a ja dodam cię do Slacka, naszego komunikatora. Następnie przywitaj się z nami w grupie i już, jesteś w kręgu 😉

Krąg Algorytmiczny

Mistrz kręgu: Daniel Lewiński (Dante)

Czym zajmuje się krąg? Poznajemy tajniki najważniejszych algorytmów w game devie. Naszym celem jest odkrycie tego jak najlepiej znaleźć najkrótszą ścieżkę w grafie.

Spotkania: Czwartki 19:00 sala 121 na EITI.

Jak dołączyć do kręgu? Spotkaj się z nami w czwartek.

Załóż własny krąg

Jeśli chcesz założyć własny krąg, napisz maila na adres pandenat@deadbitgames.com.