Kalendarium semestru zimowego 2016/2017

Jak co semestr, archiwizujemy kalendarium wydarzeń z mijającego półrocza. Na podstronie „grafik spotkań” niedługo pojawi się harmonogram semestru letniego.

Październik

5 października – spotkanie

  • Sprawy organizacyjne
  • Walne spotkanie koła

12 października – spotkanie

  • showcase nr 1
  • Czy Unity jest proste? (Kijek)

18 – 21 października: Jam w teatrze

19 października – spotkanie

  • Projektowanie poziomów w grach zręcznościowych (PanDenat)
  • Collision Detection (Dante)

20 października: KONIK
21 – 23 października: GIC

26 października – spotkanie

  • Powitanie w Kole – Dalton & nietup
  • Start w game devie – Kacpi

Listopad

2 listopada – spotkanie

  • Jak testować gry na znajomych, czyli zamilcz i patrz (Wulo)
  • Wszyscy jesteśmy gołębiami Skinnera – sztuczki psychologiczne w grach wideo (Asterix)

9 listopada – Game Dev Fest (więcej)

  • Albert Pałka – „Praktycznie o marketingu”
  • Michał Słapa – „Rozbijanie obiektów gry”

16 listopada – Game Dev Fest (więcej)

  • Artur Perski – „Pixel art nie dla każdego”
  • Marek Ziemak –  „Tworzenie gier na sprzedaż, czyli jak nie strzelić sobie w kolano już na starcie”

19 – 20 listopada: Huuuge Game Jam

23 listopada – Game Dev Fest (więcej)

  • Karol Krok -„Karol – Człowiek który został Game Designerem, Game Designer który został Człowiekiem”
  • Michał Hrydziuszko & Adrian Perdjon –  „Motion Capture – ruch i emocje zaklęte w liczbach”

30 listopada – Game Dev Fest (więcej)

  • Tom Tomaszewski – „Jak znaleźć wydawcę, wynegocjować uczciwą umowę i nie dać się ograbić?”
  • Sebastian Nowak – „Pipeline? Workflow? Deadline! …o byciu freelancerem”

Grudzień

3 grudnia – Szkoła Twórców Gier (więcej)

7 grudnia – spotkanie

  • Jak przygotowac assety 2d do gry (Kostka + Melchior) – więcej
  • Rysowanie jest dla lamusów czyli o proceduralnie generowanym content-cie (meti314) – więcej

9-11 grudnia: Ludum Dare

14 grudnia – spotkanie

  • Pamięć podręczna nowym RAM-em, czyli optymalizacja (prawie) za darmo (vuko) – więcej
  • Shadery i OpenGL – jak zacząć (Raptor) – więcej

21 grudnia – spotkanie wigilijne

  • Jak skończyć grę? (Draculeq) – więcej

Styczeń

4 stycznia – spotkanie

  • Data Driven Development, czyli Excel twoim przyjacielem (Kacpi) – więcej
  • Wirtualna rzeczywistość – dla niektórych plus, dla niektórych minus (Dalton) – więcej

11 stycznia – spotkanie

  • Animacja 2D – programy, zasady, rodzaje (Kostka) – więcej
  • Tworzenie własnego silnika do gier 2D (Mildanach)

18 stycznia – spotkanie

  • Higher level programming (ekhart)
  • Stylizowna grafika w warunkach ekstremalnych (Kłoś) – więcej

20-22 stycznia: Poly Jam

25 stycznia – spotkanie

  • Końcowy showcase
  • Lag compensation w grach multiplayer (PanDenat) – więcej