Kalendarium semestru zimowego 2015/2016

Jak co semestr, archiwizujemy kalendarium wydarzeń z mijającego półrocza. Na podstronie „grafik spotkań” niedługo pojawi się harmonogram semestru letniego.

Październik

7 października – spotkanie

  • spotkanie organizacyjne

13-15 października – Game Jam w Teatrze

14 października – spotkanie

  • sprawy organizacyjne
  • relacja na żywo z Game Jamu w Teatrze
  • zabawa integracyjna

16-18 października – GIC

  • Cartman – „Jak zrobić ładną grę bez grafika”

21 października – spotkanie

  • walne zgromadzenie koła
  • sprawy organizacyjne
  • relacja z Game Jamu w Teatrze, GIC i PGA

28-29 października – KONIK

28 października – spotkanie

  • Kacpi – „Czym jest Polygon?”
  • Kacpi & Wąski – „Wprowadzenie do gamedevu”

Listopad

4 listopada – Game Dev Fest

  • początek projektów kołowych
  • Michał Marcinkowski – „King Arthur’s Gold Postmortem” (nagranie z prezentacji)
  • Maciej Miąsik – „Słodki smak sukcesu, czyli garść rad jak kończyć projekty”

4-13 listopada – PolyCompo 1024

13 listopada (piątek, zajęcia wg planu środowego) – Game Dev Fest

  • pokaz gier z PolyCompo 1024
  • Daniel Sadowski – „Gardens Inc. series Postmortem”
  • Sos Sosowski – „Jak zniechęcić przypadkowego przechodnia do gry wideo w siedemdziesięciu ośmiu prostych krokach”
  • Dev Party w Padbarze

18 listopada – Game Dev Fest

  • Karol Drzymała – „Zarządzanie ryzykiem i komunikacja, czyli jak nie zawalić projektu”
  • Maciej Sułecki – „This War of Mine – gra inna niż wszystkie”

25 listopada – Game Dev Fest

  • Tom Grochowiak – „Balansowanie gier bez Excela” (nagranie z prezentacji)
  • Tadeusz Zieliński – „Gaming is serious business…”

Grudzień

2 grudnia – spotkanie

  • Kacpi – „Programowanie gier: matematyka”
  • pierwszy showcase projektów kołowych

9 grudnia – spotkanie

  • Dungal – „Narzędzia wspomagające proces tworzenia gier”
  • MEti – „Budowa modelu gry, czyli zrobić a się nie narobić” (materiały z prezentacji)

11-13 grudnia – Ludum Dare 34

16 grudnia – spotkanie

  • Kacpi – „Programowanie gier: grafika 3D”
  • Usher – „Tworzenie gier a czas i pieniądze” (materiały z prezentacji)

21 grudnia (poniedziałek, zajęcia wg planu środowego) – spotkanie

Styczeń

13 stycznia – spotkanie

20 stycznia – spotkanie

  • drugi showcase projektów kołowych
  • Wulo – „Początki Imperium – czyli jak zacząć działalność gospodarczą i zarabiać z własnych gier” (materiały z prezentacji)

27 stycznia – spotkanie

29-31 stycznia – PolyJam