Kalendarium semestru zimowego 2014/2015

Jutro rozpoczyna się już semestr letni. W związku z tym publikujemy (a właściwie archiwizujemy dla potomnych :)) listę spotkań i ważnych wydarzeń z semestru poprzedniego. Jest to dobra okazja, by przypomnieć sobie, co się u nas wydarzyło przez ostatnie parę miesięcy. Przy okazji polecamy sprawdzać co jakiś czas odpowiednią podstronę, gdzie już niedługo pojawi się nowy harmonogram!

Październik

1 października – spotkanie

8 października – spotkanie

15 października – spotkanie

22-23 października – KONIK

22 października – spotkanie

  • Denat – „Co ma Polygon do The Witcher Battle Arena?”
  • „Czym jest Polygon”
  • artykuł na stronie

25-26 października – ZTG

29 października – spotkanie

  • podział na zespoły projektowe
  • oficjalna zmiana loga
  • relacja z ZTG
  • Kacpi, Denat, Wulo – „Jak zrobić grę? Czyli wprowadzenie do gamedevu i gamedesignu” (materiały z prezentacji)
  • zabawa integracyjna

Listopad

5 listopada – spotkanie

  • Dalton – „Debata: Dlaczego z Unity trzeba korzystać rozsądnie”
  • Denat – „Programowanie gier bez Unity cz. 1: Jak zorganizować prace nad grą” (materiały z prezentacji)

8-15 listopada – 7DFPS

12 listopada – spotkanie

  • Dalton & Kacpi – „Generowanie proceduralne wszystkiego!”
  • Papa Creator – „Focza frajda ze skrzynkami, czyli wprowadzenie do symulacji fizycznych w grach”

15 listopada – Piknik Kół Naukowych PW

19 listopada – spotkanie

  • pokaz Mage Wars
  • premiera kołowej aplikacji na telefon
  • początki systemu gamifikacji
  • Dalton – „Programowanie gier bez Unity cz. 2: Jak działa gra?”
  • Acid Wizard Studio – „Od zera do Kwaśnego Czarodzieja”

26 listopada – spotkanie

Grudzień

3 grudnia – spotkanie

  • Cartman – „Programowanie gier bez Unity cz. 3: Maszyny stanów” (artykuł i slajdy)
  • spotkanie z Kamilem Nowakowskim

5-8 grudnia – Ludum Dare 31

6 grudnia – Bionikalia

10 grudnia – spotkanie

  • Dalton – „Wstęp do shaderów”
  • Kacpi – „Storytelling w praktyce, czyli jak powstają historie w grach” (materiały z prezentacji)

17 grudnia – spotkanie

  • showcase projektów
  • wigilia kołowa

19-21 grudnia – PolyCompo X-mas Edition

Styczeń

7 stycznia – spotkanie

  • zakończenie projektów mentorskich
  • relacja i pokaz gier z PolyCompo

14 stycznia – spotkanie

  • Cartman – „Programowanie gier bez Unity cz. 4: Zarządzanie zasobami”
  • Kacpi – „Story of my life – czyli jak NIE robić gry na game jamie”

21 stycznia – spotkanie

23-25 stycznia – PolyJam

28 stycznia – spotkanie

  • relacja i pokaz gier z PolyJamu
  • spotkanie w luźniejszej formie, swobodne dyskusje, wspólna gra, quiz