Kalendarium semestru letniego 2016/2017

Harmonogram semestru letniego 2016/2017

Marzec

1 marca – spotkanie

  • Real Tournament: Wojny Silników
  • Andrzej Mazuruk: Planuj i Rób

8 marca – spotkanie

  • Achieving stylized look in extreme conditions 2 (Michał Kłoś)
  • Relacja z GDC (Kacpi)
  • Wzorce projektowe w grach (Wąski)

15 marca – spotkanie

  • HR game (Smalec)
  • Jak powstają cienie w grafice 3D? (Raptor)

22 marca – spotkanie

  • Tipy i tricki w programach graficznych; jak ułatwić życie artystom 2D i na co zwracać uwagę przy digital paintingu (Beatka)
  • Minmaxowanie gier przez AI (Dante)
  • The art of LERP (Dalton)

29 marca – spotkanie

  • Cud, miód i orzeszki, czyli robienie profesjonalnie wyglądających gier w Unity (Mantis)
  • Zaawansowane programowanie AI (Wooki)

Kwiecień

5 kwietnia – spotkanie

  • Pierwsze kroki jako producent (Smalec)
  • RTS AI (Nietup)
  • Overview grafiki 3D, od modelowania, przez teksturowanie (Mate)

12 kwietnia – spotkanie

  • Jak wygląda praca w dużej firmie gamedevowej jako programista? (Vador)
  • Silnik do dżemu, czyli jak jamować na swoim (Dos)

19 kwietnia – spotkanie

  • SHOWCASE
  • Jak współpracować w zespole z ludźmi o różnych specjalnościach? (Boogie)
  • Fizyka w grach (Muniu)

26 kwietnia – spotkanie

  • Arkadia Unity, czyli jak programowanie funkcyjne może naprawdę zbawić Twoją grę (Ekhart)
  • Co zrobić by rozpadły się mury Jerycha, czyli o tym jak dźwiękiem wpływać na rozgrywkę. (Pendzel)

Maj

10 maja – Game Dev Fest

17 maja – Game Dev Fest

24 maja – Game Dev Fest

31 maja – Game Dev Fest

Czerwiec

7 czerwca – spotkanie

  • SHOWCASE
  • Assassins vs Pirates – post mortem (Deadbit)

14 czerwca – spotkanie

  • Tutorial bez tutoriala – wprowadzenie gracza w podstawowe mechaniki i zasady rozgrywki (Schwalbe)
  • Twine – narzędzie do story-driven development (Asterix)
  • Proceduralny sound design (Dawid W. Mika)