Kalendarium semestru letniego 2014/2015

Rozpoczął się już nowy rok akademicki, pora więc zarchiwizować kalendarium poprzedniego semestru. Przypomnijmy sobie, co się działo w kole przez ostatnie kilka miesięcy!

Luty

7 lutego – Uniwersytet Dzieci

28 lutego – Uniwersytet Dzieci

Marzec

4 marca – spotkanie

  • walne zgromadzenie koła
  • podsumowanie poprzedniego semestru
  • omówienie spraw organizacyjnych i planów na nowy semestr

7 marca – Uniwersytet Dzieci

11 marca – spotkanie

  • sprawy organizacyjne
  • podział na zespoły projektowe
  • Panda & Stefan – „Sieci neuronowe”

14 marca – Uniwersytet Dzieci

18 marca – spotkanie

  • sprawy organizacyjne
  • „Jak się zabrać do tworzenia gry? Dyskusja o silnikach i technologiach”

24-25 marca – Warszawskie Dni Informatyki

  • Kacpi & Dalton – „Unreal Engine 4 – warsztaty”
  • Kijek & Denat – „Środowisko Unity – warsztaty”

25 marca – spotkanie

  • walne zgromadzenie stowarzyszenia
  • Mafiesto4 – „Optymalizacja grafiki komputerowej” (artykuł i slajdy)
  • Denat – „Wstęp do AI”

27-29 marca – Piknik Kół Naukowych + Dni Otwarte PW

Kwiecień

1 kwietnia – spotkanie

  • Dalton – „Unreal Engine 4 – jak ugryźć C++ i spiąć z Blueprintami, czyli mała czarna dziura w ‚ask uncle google'”
  • spotkanie z Kamilem Nowakowskim (nagranie ze spotkania)

8 kwietnia – spotkanie

10-12 kwietnia – IGK

  • Harriet – „Bezbolesne bazy danych – czyli czemu kochamy MongoDB”
  • Mafiesto4 – „Optymalizacja grafiki komputerowej”
  • Wulo – „Game Design: Prototypowanie i playtesty. Jak się do tego zabrać?”
  • Skała – „Proceduralny kosmos, czyli generowanie planet w WebGL”
  • Kijek & Draculeq – „Technologie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości”

15 kwietnia – spotkanie

  • relacja z IGK
  • Wulo – „Game Design – Zrozum, Analizuj, Prototypuj i Testuj, czyli pierwsze kroki Game Designera”
  • spotkanie z Agnieszką Mulak z MoaCube

17-19 kwietnia – Ludum Dare 32

22 kwietnia – spotkanie

  • Skała – „Zabawa w boga, czyli proceduralny odlot”
  • showcase projektów
  • pokaz gier z Ludum Dare

29 kwietnia – spotkanie

  • Cartman – „Jak zrobić ładną grę bez grafika” (materiały z prezentacji)
  • spotkanie z Michałem Stawickim z Techlandu

Maj

6 maja – spotkanie

  • Cartman – „Eventy, czyli komunikacja między aktorami w grach”
  • Wulo – „Game Design: Tworzenie dobrych gier. Zrozumienie działania biznesu”

8-10 maja – BialJam

13 maja – spotkanie

  • relacja z BialJamu
  • Wulo – „Wypuszczanie pierwszej gry: Jak to wygląda w praktyce, czego się spodziewać i na co uważać”
  • spotkanie z Jarosławem Pleskotem z Flying Wild Hog (wykład został odwołany)

15-16 maja – Win10Hacks

20 maja – spotkanie

  • relacja z Win10Hacks
  • Dalton – „Jak i dlaczego zabrać się za configi i skryptowanie”
  • Draculeq – „Projektowanie interfejsu użytkownika”

21-22 maja – Digital Dragons

27 maja – spotkanie

  • Meffcio – „Muzyka w grach – podstawy teoretyczne i praktyczne” (materiały z prezentacji)
  • spotkanie z Juliuszem Zenknerem z Robot Gentleman

Czerwiec

3 czerwca – spotkanie

  • zakończenie projektów semestralnych
  • spotkanie z Szymonem Jabłońskim z 11 bit studios

10 czerwca – spotkanie

  • podsumowanie semestru i omówienie planów na przyszłość

Lipiec

24-26 lipca – Slavic Game Jam

Sierpień

21-23 sierpnia – Ludum Dare 33

28-29 sierpnia – Codepot

  • Dalton – „Unreal Engine 4 – Particle Systems and Vector Fields”
  • Kacpi – „Understanding Unreal Engine 4 C++”
  • Kijek – „Tworzenie gier 2d w Unity”

Wrzesień

25-27 września – Pixel Heaven

  • Kacpi & Dalton – „Nie taki Unreal straszny”
  • Kijek – „Unity nie gryzie”