Harmonogram semestru letniego 2015/2016

Poniżej publikujemy archiwalny harmonogram semestru letniego 2015/2016:

Luty

26-28 lutego – TK Game Jam

Marzec

2 marca – spotkanie

  • sprawy organizacyjne
  • relacja z TK Game Jamu
  • Krzysztof Narkowicz – „Physically Based Rendering?”  (więcej)

9 marca – spotkanie

  • walne zgromadzenie koła
  • „I gdzie te okładki? Czyli promowanie gier indie w mediach branżowych – okiem dziennikarza” – Andrzej Mazuruk (więcej)
  • panel dyskusyjny: Andrzej Mazuruk, Paweł Olszewski, Jakub Wójcik (więcej)

16 marca – spotkanie

  • showcase projektów kołowych
  • start kolejnej edycji projektów
  • panel „Czy jedność jest nierealna?” – Wąski i członkowie Polygonu

22-23 marca – Warszawskie Dni Informatyki

  • Kacpi i Dalton – „Jak okiełznać bestię, czyli wstęp do C++ w Unreal Engine 4”
  • Muniu i Raptor – „Od armaty do artylerii, czyli jak przejść na deferred rendering”

23 marca – spotkanie dodatkowe

  • Dalton – „Narzędzia, które warto znać” (więcej)
  • Sasqoc – „Praktyczna Kreatywność” (więcej)
  • Muniu – „Emulacja GameBoy-a” (więcej)
  • Rewol – „Power creep – jak siła może być złudna” (więcej)

30 marca – spotkanie

  • Dante i t4upl – „Pathfinding w grach” (więcej)
  • Dalton i Wąski – „Jak sprawić, żeby twoja nudna i brzydka gra przyciągnęła uwagę graczy” (więcej)

Kwiecień

1-3 kwietnia – IGK

  • Dalton i Wąski – „Diabeł tkwi w szczegółach. Czyli wpływ rzeczy, których gracz nie zauważa na odbiór gry”
  • relacja

6 kwietnia – spotkanie

  • relacja z IGK
  • Muniu – „Od armaty do artylerii, czyli zalety deferred renderingu” (więcej)
  • Harriet – „Maksymalizacja zysków z reklam w grach mobilnych” (więcej)

8-10 kwietnia – Pyrkon

8-10 kwietnia – Nordic Game Jam

13 kwietnia – warsztaty: Distance Sphere Tracing i Signed Distance Field

13 kwietnia – spotkanie

  • relacja z Pyrkonu i NGJ
  • PanDenat – „Obwąchiwanie rozgrywki sieciowej” (więcej)
  • Beatka – „Jak z malarza zrobić koncepciarza, czyli concept art w pigułce” (więcej)

15-18 kwietnia – Ludum Dare 35

20 kwietnia – spotkanie

  • Falin – „Coherent Game Design – jak wiedzieć czy coś jest nie tak w naszej grze”
  • Andrzej Grygoruk – „Tworzenie gier a umowy”

20-23 kwietnia – A MAZE

27 kwietnia – spotkanie

  • relacja z A MAZE
  • showcase śródsemestralny
  • meti314 – „iEntomologia – czyli o szukaniu bugów”

28 kwietnia – warsztaty z Blendera

Maj

4 maja – Game Dev Fest

  • Wojtek Mroczek – „Przetrwaj indiepokalipsę”
  • Grzegorz Mazur – „AI w grach wideo”

11 maja – Game Dev Fest

  • Adam Skorupa – „Muzyka Vs Efekty Dźwiękowe Vs Dialogi”
  • Artur Maksara, Krzysztof Maliński – „Gamedev – czego inni Wam nie powiedzą”

16-17 maja – Digital Dragons

18 maja – Game Dev Fest

  • Adam Bryła – „Poszukiwanie stylu graficznego w grze »Zaginięcie Ethana Cartera«”
  • Andrzej Koloska – „»Dowożenie« gier z perspektywy producenta”

20-22 maja – BialJam

25 maja – Game Dev Fest

  • panel dyskusyjny: mainstream vs poszukiwanie własnej niszy – Adrian Chmielarz, Tom Grochowiak, Michał Marcinkowski, Maciej Miąsik, prowadzenie: Tomasz Gop
  • Game Dev Fest Afterparty – powered by HUUUGE

Czerwiec

1 czerwca – spotkanie

  • finalny showcase
  • Kacpi – „Goal Oriented Action Planing czyli jak ugryźć AI od innej strony”

3-5 czerwca – Pixel Heaven

8 czerwca – spotkanie

  • PanDenat – „Od trójkąta do AAA, czyli jak działa grafika w grach (bez matematyki)”
  • Szopen – „(Prawie) wszystko o ustawieniach graficznych”
  • krzychos7 – „Dynamika w grach”

14 czerwca – pokaz prac kręgu Polygonian Storytellers

Lipiec

4-10 lipca – Castle Game Jam

Sierpień

5-7 sierpnia – Slavic Game Jam (więcej)


Archiwum