Grafik spotkań Polygonu w semestrze Zimowym 2018/2019

10.10 Wprowadzenie do Polygonu @Doyl Silniki @Pandenat
17.10 Dependency Injection @Sury Jak zacząć robić gry @Kondor
24.10 Timeline I Cinemachine @Stanki Organiczne QA @Adzior
31.10 Drobne wprowadzenie do koła oraz start projektów kołowych Metody sztucznej inteligencji w gamedevie @Wąski
7.11 GDF Golf Peaks od Kuchni by Łukasz Śpierewka Emergent Storytelling by Tadeusz Zieliński
14.11 GDF Projektowanie Przegrywu by Tom Grochowiak Crunchng Koalas – Historia Prawdziwa by Tom Tomaszewski
21.11 GDF Hyper-casual jako nowa kategoria oraz kilka rad od Tap Tap Games by Łukasz Miądowicz Rendering w Polyengine by Michał Kłoś @Klos
28.11 GDF Jak być sprzątaczką storytellingu? Podstawy narzędzi narracyjnych by Tomasz Winiarski Czy przygodówki capią trupem? by Marta Ziółkowska
5.12 Nie taki oczywiste Modern c++ @Celeborth ECSy Job Systemy i inne rzeczowniki, czyli nowości w Unity @Proboszcz77
12.12 Showcase (Panel) GameDev. Dirty truth they don’t want you to know @Dalton @Meti @Suchy @Koxen oraz Jakub Mularski Wolne oprogramowania 101 @Dos
19.12 Typografia, przewodnik po pracy z literą i składem tekstu @Martwa Testy automatyczne @Hordex
Przerwa Świąteczna 26.12.2018 2.1.2019
9.1 Pipeline 3D w Idle Industry @Draculeq Co można generować proceduralnie? Pracuj mądrze, a nie ciężko @B0dzio
 
Casual juice: kiedy screenshake nie robi roboty @Lisza
16.1 Showcase Producentem być by Sylwia Smalec Jak wyhodować czystą architekturę projektu z nastawieniem na ciągłe zmiany? @Burzok
23.1 Implementacja animacji w Unrealu @Zima O tym jak postanowiłem zostać indykiem i co z tego wynikło – Post Mortem Roarr! @Mantis