AI w praktyce + Frugal design

Na ostatnim spotkaniu przed świętami Wielkanocy Wooki poprowadził wykład o sztucznej inteligencji w grach. W bardzo przyswajalny sposób wytłumaczył zasady podejmowania decyzji przez AI, jak i przytoczył częste błędy, z jakimi najprawdopodobniej się spotkamy w swojej grze oraz oczywiście jak sobie z nimi poradzić. 

Tytuł i opis wykładu poniżej, a slajdy dostępne tutaj.

Wooki – „Sztuczna inteligencja w praktyce” 
Omówienie aspektów związanych z implementacją najpopularniejszych rozwiązań z dziedziny AI.
(MCTS, utility systems, planery, systemy hierarchiczne)

Po przerwie Lisza powiedziała nam jak i na czym oszczędzać, robiąc gry. Głównym celem wykładu było pomóc nam zdecydować, co damy radę zrobić, a czego nie. Informacje i rady przekazane podczas wykładu przydadzą się każdemu, kto chce zrobić własnego jeżyka 🙂 

Poniżej pełen tytuł i opis wykładu, a slajdy tutaj.

Lisza – „Oszczędzanie poprzez designowanie (frugal design)”
Oszczędzanie poprzez designowanie jest do indyków i game designerów. Jak designować, czego unikać – żeby małym kosztem pracy był efekt.

Wesołych Świąt!